Eerste dag orientatiecursus - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu Eerste dag orientatiecursus - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu

Eerste dag orientatiecursus

Door: judithvoost

Blijf op de hoogte en volg Judith

04 April 2012 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Gisteren aangekomen bij de organisatie die het hier allemaal regelt. Hier verblijf ik ook in een hostel. Het is erg gezellig. We zitten hier met 11 meiden van allemaal tussen de 18 en 25... Ik slaap op een kamer met 7 andere meiden. Ff wennen, maar ik heb wel goed geslapen! Ik lag trouwens al om 8 uur in bed. Heerlijk.
Er zijn 3 Nederlandse meiden, 1 Franse, 1 Noorse, 1 Belgische, 1 Amerikaanse, 3 Duitse en 1 Zwitserse dame. Dus erg gevarieerd. Er gaan er 8 naar het Leeuwen project. Daar gaan we vrijdagochtend al heen.

Vandaag zijn we naar Lesoto geweest. Een culturele ervaring. We werden dus ontvangen met zang en dans. Zulu, Soto en nog meer...

Morgen gaan we naar Soweto. Ben benieuwd. Z

Ze hebben hier in het hostel ook 2 goldens en een labrador pup! Geweldig. Het zijn dan weliswaar geen leeuwen, maar dit is ook nog steeds erg leuk!

Ik ga nu even naar de mall en dan lekker uit eten. Dus ik moet nu gaan. Volgende keer een langer verhaal en dan zal ik proberen of ik er wat foto's bij kan zetten.

groetjes!

  • 04 April 2012 - 16:47

    Ronald:

    Haha leuk joh een heel kippehok vol met meiden ;-)

  • 04 April 2012 - 18:41

    Tiny:

    Het lijkt wel een schoolkamp zo met z'n allen op een kamer. Best spannend allemaal!
    Geniet ervan!

  • 04 April 2012 - 19:26

    Anja:

    Wat fijn dat Flory je afgehaald hebt bij het vliegveld. Hoop dat je inmiddels weer een beetje bijgeslapen hebt. Hier is alles goed met Xhoe. Vanmiddag nog naar het Leesten geweest. Geniet ervan en veel liefs. Mama

  • 05 April 2012 - 15:47

    Miranda:

    Ohhh gezellig al die meiden van je eigen leefdtijd ;)

  • 06 April 2012 - 09:14

    Ronald:

    Noemen ze je al Moeder Overste ??? ;-)
    Is niet mijn schuld hoor dat ik dit zeg , is de schuld van Miranda door wat ze zei hihihi

  • 06 April 2012 - 14:12

    Frits:

    Moet een hele ervaring zijn.
    Geniet er met volle teugen van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Johannesburg

Naar de Leeuwen

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

weer thuis

22 April 2012

Laatste paar dagen

16 April 2012

Krugerpark

14 April 2012

Excursie

11 April 2012

Hard werk
Judith

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 11584

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 April 2012

Naar de Leeuwen

Landen bezocht: