Eindelijk naar de leeuwen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu Eindelijk naar de leeuwen - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu

Eindelijk naar de leeuwen

Door: judithvoost

Blijf op de hoogte en volg Judith

06 April 2012 | Zuid-Afrika, Pretoria

Gisteren zijn we dus naar Soweto geweest. Ik dacht serieus dat dit allemaal slobbe wijken waren, maar dat viel best mee. Er zijn wel arme gedeelten bij, maar het meeste is gewoon prima. We zijn bij het Henrik Pietersen memorial geweest en bij het huis van Mandela en Tutu. Erg gaaf om te zien allemaal! 's Avonds hadden we een gezellige braai.

Vandaag dus naar ons project gebracht. 2 uur rijden ongeveer. Toen we aankwamen mochten we gelijk met de leeuwtjes spelen! Zo geweldig! We hebben een tour gehad en morgen begint het echte werk. Ik slaap met de andere twee nederlandse meiden op 1 kamer.

Hier is geen computer dus ik schrijf dit nu op mijn mobiel en ik kan dus weer geen foto's plaatsen... Sorry... Daar moeten jullie nog even op wachten, maar dat komt vast goed!

Dit was het weer voor nu... Groetjes en bedankt voor jullie reacties. Erg leuk om te lezen ;-)

  • 06 April 2012 - 20:44

    Ronald:

    Nou nou weer geen foto's we wachten af met spanning wel mooi om te horen dat je het nasr je zin hebt en de volgende keer zorg je maar voor foto's potverdikkie hihi ;-)

  • 06 April 2012 - 20:46

    Coen:

    Jammer dat we nog geen foto's kunnen bewonderen, houden we nog tegoed!
    Leuk dat we je kunnen blijven volgen. Geniet er nog maar lekker van.

  • 07 April 2012 - 10:04

    Mark:

    Ik ben benieuwd wat je daar te doen krijgt, ik geloof nooit dat je de hele tijd met leeuwtjes mag spelen.
    wat geweldig om zo te lezen wat je er allemaal mee maakt. heel veel plezier daar

  • 07 April 2012 - 10:39

    Miranda:

    ik zeg... als je weer thuis bent een feestje geven waar je alle foto's laat zien!!

  • 07 April 2012 - 14:44

    Andrea:

    Judith!!
    Even een klein berichtje van mij. Ben blij dat je het naar je zin hebt en daar met leuke meiden zit. Jammer dat je geen foto's kan laten zien. Komt wel als je thuis bent :-) . Geniet van de leeuwtjes, de omgeving en van de hele beleving! Knuffel ook eens z'n grote leeuw, kijken of je het dan nog zo leuk vind....aaaaiii.
    Groetjes xxx Andrea

  • 09 April 2012 - 10:51

    Andrea:

    He Meis, heb je ook last van Vodafoon :-) of kan je de leeuwtjes niet met rust laten? We willen wel heel graag weten hoe het met je gaat daar.

  • 09 April 2012 - 12:08

    Ferrie:

    Geweldig joh. Wat een mooie ervaring doe je daar op. Geniet er van, het is voorbij voor je 't weet.
    (ben eigenlijk een beetje jaloers op je, mag je best weten).
    Hoop dat jij het warmer hebt dan wij hier brrr.
    Groetjes

  • 09 April 2012 - 17:22

    Brigitte:

    Super om je reisverslagen te lezen. Ik dacht dat je meteen een berichtje krijgt als je iets schrijft in je reisverslag op mijn fb maar dat is niet zo. Daarom een late reactie van mij. Je feestje 1 april was super gezellig. Leuk om je familie en vrienden te ontmoeten. Gisteren naar de dogdance wedstrijd in Lelystad geweest. Wat een happening is dat al die mensen verkleed en dansen met hun hond. Ik zag dat je het filmpje van Miranda hebt gezien. Vandaag zijn we gaan brunchen in schoorl mijn vader was jarig. Hij is 86 jaar geworden. En nu een beetje bankhangen. Jij heel veel plezier en genieten. Liefs Brigitte

  • 10 April 2012 - 07:11

    Sanne:

    Hee Judith,
    klinkt goed allemaal! Zijn de leeuwtjes klein genoeg om er eentje mee te nemen in je rugzak straks? Leuk speelmaatje voor je hond ;-)!
    Groetjes!

  • 10 April 2012 - 09:20

    Anouk:

    Zo een hele late reactie van mij. Afgelopen week was een beetje hollen en daarna behoorlijk stil zitten.
    Moest weer eens een paar dagen met het pootje omhoog. Thuis had ik geen idee meer wat de inlog was van je avonturen. Maar ik heb wel aan je gedacht hoor.

    Aangezien je de laatste dagen niets op de site hebt gezet, betekend dat je je genoeg vermaakt met andere (veel leukere) dingen.
    Ben erg benieuwd naar de foto's en natuurlijk naar al je verhalen.

    groetjes

  • 11 April 2012 - 06:48

    Frits:

    Wat een belevenis.
    Ben nieuwsgierig naar je fotoboek.
    Geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Pretoria

Naar de Leeuwen

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

weer thuis

22 April 2012

Laatste paar dagen

16 April 2012

Krugerpark

14 April 2012

Excursie

11 April 2012

Hard werk
Judith

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 11581

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 April 2012

Naar de Leeuwen

Landen bezocht: