Nog 6 dagen - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Judith Voost - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Judith Voost - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: judithvoost

Blijf op de hoogte en volg Judith

26 Maart 2012 | Nederland, Zeewolde

Nog 6 dagen te gaan en dan gaat mijn grote avontuur beginnen! Ik heb er onwijs veel zin in en ben erg benieuwd wat er allemaal op mijn pad komt.

Ik vlieg op 1 april (en dit is geen grapje, want ik maak nooit grapjes op mijn verjaardag ;-)) om 19.00 uur naar Parijs. Vanuit Parijs vlieg ik 's avonds door naar Johannesburg waar ik rond 10.00 uur de volgende ochtend zal landen.

Dan heb ik heerlijk nog even anderhalve dag rust voordat ik me moet melden bij het project voor mijn orientatiecursus. Geen idee wat dit inhoud, maar zal vast wel gezellig worden denk ik. En dan begint vrijdag 6 april het echte werk! Dus ik heb eerst nog lekker vakantie ;-) Ben ik wel aan toe hoor!

Mijn tas is al proefgepakt en alles past erin wat ik erin wilde hebben. Heb zelfs nog wat ruimte over. Nog een paar kleine dingen kopen en iedereen deze link nog ff doorsturen en dan ben ik klaar voor het grote feest zaterdag!

Nou, voor nu was dit het wel even.

  • 26 Maart 2012 - 12:01

    Anouk:

    Judith

    Zoals je weet vind ik het onwijs stoer van je dat je je droom in vervulling laat gaan. Geniet van ieder moment (ook de minder leuke) want voor je het weet is de tijd waar je zo lang naar toegeleefd hebt weer voorbij. 1 ding is zeker zo'n ervaring vergeet je je levenlang niet meer.
    Heel veel plezier, ik ga je verhalen volgen!

    Dikke kus Anouk

  • 26 Maart 2012 - 12:12

    Ronald:

    Spannend hoor,geniet er van is je zo gegund! !!

  • 26 Maart 2012 - 12:28

    Marcel :

    Ik sluit me aan bij bovenstaand. Heel veel plezier en succes.
    Ben benieuwd naar alle foto's. Maar onthoudt : Een leeuw is niet hetzelfde als een hond en zuid-afrikaanse leeuwen zijn helemaal anders, dus je cesar milan training kun je wel thuis laten ;-)

    Groetjes
    Marcel

  • 28 Maart 2012 - 07:35

    Lilian:

    Wat leuk voor je. Wij wensen je alvast een hele fijne verjaardag en goede reis en heel veel plezier daar . Hebben er al van verschillende mensen fantastische verhalen over gehoord. Gaan je zeker volgen. Geniet!! Frans en Lilian

  • 28 Maart 2012 - 07:36

    Josje:

    Veel succes. Wat spannend.

  • 28 Maart 2012 - 08:00

    Manon:

    Hoi Judith,

    Helaas te weinig tijd om wat af te spreken.
    Maar herleven veel plezier en succes en ik ga je verslagen volgen!!!
    Dikke kus!!!

  • 28 Maart 2012 - 08:02

    Manon :

    herleven = heel.... die telefoons van nu ook hahaha.

    Xxx

  • 30 Maart 2012 - 14:06

    Sanne:

    Nou, ik heb me aangemeld hoor, kom maar op met die reisverslagen!! (Oh, je moet natuurlijk eerst nog vertrekken ;-))......

  • 01 April 2012 - 13:26

    Ilse:

    Super spannend hoor nog maar n paar uur te gaan. Heel veel plezier en geniet van dit avontuur. Als je terug bent moeten we snel wat afspreken. Wil natuurlijk alles horen. X

  • 01 April 2012 - 20:09

    Qi:

    Hallo Judith,
    Hoop je een goede reis hebt gehad. Veel plezier met jou avontuur.

  • 01 April 2012 - 20:52

    Joop:

    Goede reis gehad?
    Hingen er slingers in het vliegtuig op je verjaardag?
    Ik ben blij dat ik een kleine rol heb kunnen spelen in het mogelijk maken van deze trip. Geniet met volle teugen! Joop

  • 03 April 2012 - 08:23

    Ton:

    Je reis zit er op, nu het leeuwendeel nog! Veel succes en zal van je verslagen genieten!

  • 19 April 2012 - 11:12

    Trudy Voost:

    Hoi Juditd, WAt een reis he Ik heb foto bij je ouders gezien toen je vader jarig was Bij deze nog een fijne tijdgroetjes uit Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeewolde

Naar de Leeuwen

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

weer thuis

22 April 2012

Laatste paar dagen

16 April 2012

Krugerpark

14 April 2012

Excursie

11 April 2012

Hard werk
Judith

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11582

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 April 2012

Naar de Leeuwen

Landen bezocht: