Krugerpark - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu Krugerpark - Reisverslag uit Skukuza, Zuid-Afrika van Judith Voost - WaarBenJij.nu

Krugerpark

Door: judithvoost

Blijf op de hoogte en volg Judith

16 April 2012 | Zuid-Afrika, Skukuza

Weer terug op ukutula. De laatste paar dagen waren geweldig! Zondag moesten we om 5 uur weg zodat we als een van de eerste voor de poort stonden van het krugerpark. We hadden maar 3 auto's voor ons! We hebben erg veel gezien die zondag. Gelijk als een van de eerste dieren de leeuwen en verder nog impala, buffels, poemba's, giraffen, zebra's veel olifanten, twee luipaarden, neushoorns en nijlpaarden. Erg mooi allemaal! En te veel om op te noemen. Ook erg veel mooie vogels gezien en Neil heeft ons veel dingen verteld.

We zijn echt van 6 tot 6 in het park geweest... Afgepeigerd kwamen we om 6 uur dus aan in onze lodge in het krugerpark. Eigenlijk is dit dan de omgekeerde wereld waar wij mensen in een kooi zitten zodat de dieren niet bij ons kunnen komen... ;-)

De volgende ochtend stonden we ook om kwart voor 6 bij de poort om als een van de eerste naar binnen te mogen. Dan zijn de meeste dieren nog actief... Dus is de kans groter dat je wat ziet. We hebben een groep gevlekte hyena's gezien, twee leeuwinnen die op een zebra aan t kauwen waren, nog meer impala's, zebra's, poemba's en olifanten. Om ongeveer 9 uur reden we weer uit het park weg om te ontbijten en terug te gaan naar ukutula. Daar kwamen we om 3 uur weer aan. Helaas had Noortje de sleutel bij zich dus konden we er niet in... Dus zijn we maar gaan relaxen bij het zwembad en de cubs.

Morgen nog cupduty en woendag rangerduty. Dan ben ik donderdag vrij omdat ik op vrijdag hier al weer weg ga... Zooooo jammer! Het gaat zooooo snel!
Maar dan heb ik lekker nog een paar dagen vakantie! Heerlijk.

Bedankt maar weer voor jullie leuke reacties! Erg leuk om te lezen. Dan weet ik dat ik niet voor niks die hele verhalen op mijn kleine mobiel zit te typen...

Enne ronald... De foto's komen er wel bij alleen iets later omdat edwin deze upload vanuit huis... Dus dan moet je gewoon nog een keer kijken ;-)

Groetjes!

  • 16 April 2012 - 15:30

    Ronald:

    Hahaha ja sorry ben een beetje ongeduldig en heb niet veel te doen dus ja dan wil ik foto's zien !! ;-)Maar komt goed kijk ik nog wel een keer.
    Gaat de tijd toch snel he , zit er al bijne weer op :-( , maar wel weer een hele ervaring rijker ,geniet er nog maar even van ...........nog even en je zit weer te proeven aan de limo hihi ;-)

  • 16 April 2012 - 15:43

    Linda:

    He Judith,

    Ben heeeel erg blij met je verhalen hoor, blijf vooral schrijven!!!
    Ik denk dat ik wat jij nu doet ook op mijn To See lijstje ga zetten, het lijkt me allemaal geweldig!!
    Vind het echt hartstikke goed dat je daar zit, als we weer in het koude NL zijn wil ik al je foto's zien!!
    Groetjes,
    Linda

  • 16 April 2012 - 17:23

    Miranda:

    wat leuk, wat leuk. en ik ben wel blij hoor als je weer terug bent ;)
    Die paar dagen vakantie zal je wel nodig hebben. Je maakt volgens mij hele lange dagen.
    Geniet ze!! en tot het volgende reisverhaal...

    groetjes ons

  • 16 April 2012 - 18:18

    Ilse:

    Wat ontzettend gaaf allemaal. Zeker n reis die je voor altijd in je hart zult meedragen

  • 17 April 2012 - 06:55

    Anouk:

    Tjee wat gaat de tijd snel zeg. Geniet nog maar even lekker van je vakantie en de zon.


  • 17 April 2012 - 11:05

    RachelWinfredAndrea:

    Prachtige foto's, geweldige verhalen, we hebben hier even gezellig naar je blog zitten kijken. Geniet nog even van de paar dagen met de cups en dan van je vakantie! De hartelijke groetjes van allemaal!

  • 19 April 2012 - 19:29

    Sacha:

    Hai Judith, wat een prachtige plaatjes en wat lijk je het druk te hebben! Ik denk een hele ervaringen zo in de natuur en tussen de beesten. Geniet er nog even lekker van, t gaat inderdaad snel en voor je t weet hè je weer een witte jas aan.... Sorry! Groetjes!

  • 20 April 2012 - 10:02

    Brigitte:

    Een goede reis. Liefs Brigitte

  • 20 April 2012 - 21:21

    Joop:

    Eindelijk tijd om je verhalen te lezen. Fijn dat je je wens in vervulling kunt laten gaan. Gaat het je verwachtingen te boven?
    Beetje hectisch hier. Ik overweeg soms om een blonde pruik op te zetten zo af en toe..... Geniet van je laatste dagen daar. Heb je de big 5 allemaal gezien? Groeten aan de leeuwen. Joop

  • 21 April 2012 - 09:17

    Ronald:

    Joop, zet alsjeblieft geen blonde pruik op....is zo al erg genoeg haha , gewoon wat harder werken dan komt het allemaal goed !! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Skukuza

Naar de Leeuwen

Recente Reisverslagen:

26 April 2012

weer thuis

22 April 2012

Laatste paar dagen

16 April 2012

Krugerpark

14 April 2012

Excursie

11 April 2012

Hard werk
Judith

Actief sinds 06 Maart 2012
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 11571

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 25 April 2012

Naar de Leeuwen

Landen bezocht: